GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

HANGAT !!! KEHIDUPAN SAYA KHAWIN DENGAN PEMBUNUH JOHN LENNON'S !!!

Arm-in-arm: Devoted wife Gloria stands proudly by her husband Mark Chapman in front of a prison mural, 34 years after he was jailed for killing Beatle John Lennon

Hidup saya berkahwin dengan pembunuh John Lennon: Mengganggu temu pertama dengan isteri siapa yang berdiri oleh Mark Chapman selama 34 tahun kerana dia mendedahkan hubungan seks mereka di penjara .... dan mengapa dia mahu Yoko memaafkan

Pembunuhannya menandakan hari di mana, bagi ramai, muzik yang meninggal dunia. Namanya, Lennon, telah menjadi sinonim dengan legenda.

Apabila John Lennon telah ditembak mati di jalanan 34 tahun yang lalu sebagai dia berjalan-jalan tangan-di-tangan dengan Yoko Ono hanya meters daripada pangsapuri Manhattan mereka, pembunuhnya Mark Chapman menjadi mungkin lelaki paling dicerca di dunia.

Kemudian, fanatik agama terpedaya bengkak muka dan fantasist yang memendam dendam gelora terhadap pemuzik untuk mendakwa bahawa The Beatles adalah 'lebih popular daripada Yesus ia tidak menunjukkan sebarang penyesalan kerana dia menembak empat peluru ke belakang Lennon pada jarak dekat, maka dengan tenang membaca buku sebagai penyanyi mati kehilangan darah, hamparkan oleh Ono menjerit.

Kekurangan Chapman ini seolah-olah kasih sayang atau emosi, bagaimanapun, perkara kecil untuk seorang wanita, Gloria Hikoro Chapman, isteri Jepun yang berkahwin hanya 18 bulan sebelum dia menembak Lennon.

Beliau telah sabar dan berdiri olehnya dan kekal sama sekali dalam yg ditawan suaminya, yakin bahawa, dengan cara sendiri, dia bertaubat dan patut mendapat keampunan.

0 Komentar untuk "HANGAT !!! KEHIDUPAN SAYA KHAWIN DENGAN PEMBUNUH JOHN LENNON'S !!!"