GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

OMG @ GEMPAKKK !!! BUDAK USIA 11 TAHUN MENGALAMI LINTAH BERSARANG DALAM KERONGKONG ( 3 GAMBAR + 1 VIDEO )

China – Pening dan sakit tekak yang dialami oleh seorang budak lelaki berusia 11 tahun akhirnya dikenalpasti, namun ia mengejutkan semua orang termasuk doktor kerana penyakit itu berpunca akibat lintah.
Rupa-rupanya seekor lintah telah bersarang di kerongkongnya. Ia berlaku selepas Xiabo Chien minum air kolam di tepi jalan. Air berkenaan mengandungi lava lintah yang kemudiannya membesar sehingga 7cm di kerongkongnya.
Menurut ibunya, Xiang Tung, 33, pada mulanya dia menyangka anaknya itu mengalami selesema kerana budak itu merasa pening dan sakit tekak.
“Saya dan bapanya memberikan ubat dan menyuruhnya tidur namun keadaannya semakin teruk.
“Dia tidak pernah memberitahu kami bahawa dia pernah minum air di kolam itu menyebabkan kami tidak terfikir langsung mengenai lintah itu,’’ katanya.
Selepas keadaan Xiabo Chien semakin teruk, dia dibawa ke hospital dan selepas x-ray dijalankan, akhirnya doktor menemui sesuatu yang mengejutkan iaitu lintah.
Dalam pada itu, jurucakap hospital berkata, mereka mendapati lintah berkenaan berada dalam ruang pernafasan Xiabo Chien dan setiap kali lintah itu bergulung, ia akan menyekat laluan udaranya.
Keadaan ini akan menyebabkan Xiabo Chien tidak sedarkan diri.
“Nasib baik ia tidak menyebabkan apa-apa jangkitan dan kami dapat mengeluarkan lintah itu tanpa sebarang komplikasi,’’ katanya.



SUMBER: - MYNEWSHUB.CC


Artikel menarik:






0 Komentar untuk "OMG @ GEMPAKKK !!! BUDAK USIA 11 TAHUN MENGALAMI LINTAH BERSARANG DALAM KERONGKONG ( 3 GAMBAR + 1 VIDEO )"