GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

GEMPAKKK !!! GADIS MABUK BERGADUH DENGAN BADAN BOGEL DI PETALING JAYA DAN VIDEO SEBAR HANGAT DI INTERNET ( 2 GAMBAR + 1 VIDEO )




VIDEO yang dimuat naik di Youtube memaparkan pergaduhan dua wanita sehingga salah seorangnya tampil membuka baju telah mencetuskan kekecohan di media sosial dan menjadi viral.
Daripada rakaman wanita yang bertindak berani membuka baju pada mulanya dihalang seorang wanita lain dipercayai peniaga di Petaling Street kerana dituduh mengambil barang tanpa membayarnya.
Walaupun dia sepatutnya malu apabila dituduh mencuri di khalayak ramai, wanita terbabit bagaimanapun menarik perhatian lebih ramai orang apabila menjerit menyatakan dia sudah membayar sambil menanggalkan sehelai demi sehelai baju dipakainya.

Image result for Wanita Buka Baju Ajak Gaduh Di Petaling Street

Kemuncak perbuatannya apabila wanita tersebut yang mengulang ayat, “What is your problem, I pay you” itu menanggalkan colinya tanpa ragu-ragu.
Akibatnya peniaga yang menuduhnya pula naik malu dan dilihat enggan memanjangkan pergaduhan apatah lagi wanita tersebut seolah-olah ‘mabuk’ apabila begitu bangga memperagakan badannya yang tidak dilitupi seurat benang pun di bahagian atas.
Pada perkiraan kami, ini mungkin perbuatan cuba mengelak malu paling gila dan ‘menakjubkan’ oleh seorang wanita terdesak bila dituduh mencuri.

SUMBER

Artikel menarik:

GADIS PELAJAR DIPUKUL DENGAN KEJAM SERTA BOGELNYA UNTUK RAKAM DAN SEBAR KE INTERNET ...kenapa?? 

OLEH SEBAB ZAKARNYA TERLAMPAU BESAR ISTERI INGIN CERAI SUAMINYA (2 GAMBAR ) 

BANGSAT  !!! PEKERJA RUMAH MAYAT SANGGUP MEROGOL 100 MAYAT DENGAN KEJAM  
0 Komentar untuk "GEMPAKKK !!! GADIS MABUK BERGADUH DENGAN BADAN BOGEL DI PETALING JAYA DAN VIDEO SEBAR HANGAT DI INTERNET ( 2 GAMBAR + 1 VIDEO )"