GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

OLEH SEBAB ZAKARNYA TERLAMPAU BESAR ISTERI INGIN CERAI SUAMINYA (2 GAMBAR )

GAMBAR HIASAN
NIGERIA- Seorang suri rumah menuntut cerai daripada suaminya kerana mendakwa zakarnya itu terlalu besar dan dia tidak dapat menahan kesakitan setiap kali mereka mengadakan hubungan seks menurut laporan media negara tersebut.
Aisyah Dannupawa, yang tidak bekerja dan ibu kepada tiga orang anak, meminta mahkamah syariah untuk membubarkan perkahwinan yang hanya satu minggu lama dengan Ali Maizinari kerana mengatakan alat sulitnya itu terlalu besar.
Dia memberitahu mahkamah bahawa dia telah mengahwini Maizinari setelah perkahwinan pertamanya gagal.
“Apabila kami mengadakan hubungan seks, pengalaman itu bagaikan mimpi ngeri kerana sebalik daripada menikmatinya, ia telah bertukar menjadi pengalaman yang paling buruk bagi saya,” kata Dannupawa kepada mahkamah.
Wanita Nigeria itu juga turut memberitahu bahawa selepas bertubuh dengan suaminya pada malam pertama dia terpaksa mengambil ubat yang diberikan oleh ibunya untuk menahan sakit.
“Saya mengadu kepada ibu mengenai pengalaman seks dengan suami saya tetapi ibu telah menasihati saya supaya bertahan dan berkata ianya akan ambil masa sambil memberi ubat kepada saya,” kata suri rumah itu kepada Nigeria Tribute.
Walaubagaimanapun, suaminya pula tidak menafikan tuduhan itu. Sebaliknya, memberitahu mahkamah bahawa dia sedia memberi cerai jika semua mas perkahwinan yang dihabiskan oleh isterinya itu semasa berpacaran dibayar balik kepadanya semula.
Pasangan-

0 Komentar untuk "OLEH SEBAB ZAKARNYA TERLAMPAU BESAR ISTERI INGIN CERAI SUAMINYA (2 GAMBAR )"