GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

BOMOH KATA KENA TERPAKSA BUAT PROJEK DENGAN GADIS NI BARU DAPAT SEMBUH .... benarkah ?? (2 GAMBAR )


GAMBAR HIASAN

Terpengaruh dengan dakwaan dirinya disihir dan perlu dirawat, seorang wanita  berusia 42 tahun dirogol oleh seorang lelaki mengaku dirinya Bomoh, sebelum mangsa dibawah ke sebuah hotel di kepong, di sini baru-baru ini.

Difahamkan, mangsa yang dipengaruhi oleh seorang lelaki berumur 38 tahun yang mendakwa dirinya mempunyai kebolehan membuang sial, bersetujuh dengan kata-kata manis, akhirnya dia mengekorinya ke permis berkenaan sebelum dirogol kononnya keadah berkenaan mampu merawat mangsa.

Dalam kejadian jam 3 petang itu, mangsa yang menyedari ditipu, membuat laporandi Balai Polis Kepong, di sini.Menurut sumber, mangsa mengenali suspek kerana dia menyewa bilik di rumah mangsa sejak April lalu.

"Suspek menyewa di bilik berkenaan dengan isterinya dan sejak tinggal di rumah mangsa lelaki tersebut sering mendakwa mangsa terkena sihir individu yang berdendamdengannya.

"Pada mulanya mangsa tidak percaya namun akibat sering mendengar dakwaan itu, mangsa menjadi takut lalu mengikut," katanya. 

Sementara itu, Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (Operasi dan Risikan) Kuala Lumpur, Khairi Arasa ketika dihubungi, mengesahkan menerima laporan mengenai kejadian berkenaan dan memberitahu siasatan lanjut sedang dijalankan.





0 Komentar untuk "BOMOH KATA KENA TERPAKSA BUAT PROJEK DENGAN GADIS NI BARU DAPAT SEMBUH .... benarkah ?? (2 GAMBAR )"