GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

LELAKI DITELANJANG DAN DIPUKUL DENGAN KEJAM OLEH GENG DI INDIA OLEH SEBAB....(3 GAMBAR)


Geng Lynch mob justice memecah masuk ke dalam penjara dan menculik lelaki yang dituduh merogol pelajar - kemudian menanggalkan dia telanjang, dia menyeret empat batu dan memukulnya sehingga mati

Lihat gambar di bawah :

Lynched: 

Ini adalah masa yang mengejutkan perusuh ganas memecah masuk ke sebuah penjara India dan menculik seorang perogol yang dituduh sebelum pelucutan dia telanjang dan memukul mati di hadapan orang ramai yang mengejek.

Mengambil keadilan ke dalam tangan mereka sendiri, kumpulan hari ini yang lebih kuat dari keselamatan di Penjara Pusat di kota Dimapur dan menangkap lelaki itu, yang didakwa merogol seorang pelajar perempuan beberapa kali bulan lalu.

Menurut laporan media tempatan, dia meninggal dunia ketika diseret empat kilometer melalui jalan-jalan seperti orang memukul dan melontar dia dengan batu.

Serangan ngeri ke atas orang, yang tidak pernah disabitkan rogol, datang di tengah-tengah kenaikan kemarahan terhadap kadar yang tinggi keganasan seksual di negara ini.


Shocking: The man allegedly raped a student from a local women's college multiple times in February and he was arrested a day later








SUMBER
0 Komentar untuk "LELAKI DITELANJANG DAN DIPUKUL DENGAN KEJAM OLEH GENG DI INDIA OLEH SEBAB....(3 GAMBAR)"