GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

SEMPOI GADIS PELATIH JURURAWAT SANGGUP SELFIE DENGAN ANU LELAKI TU (3 GAMBAR )




Manusia sekarang bila berdepan dengan laman sosial macam FB/twitter atau sebagainya macam dah takde privacy & malu dalam hidup depa. Kalau boleh semua nak tayang.. semua nak cerita.. Kalau boleh tu setiap inci apa yang ada kat badan atau ada dalam rumah atau ada dalam hidup dorang semua nak tayang. Macam tu la yang terjadi pada budak2 bakal nurse ni.

Tahulah kau bakal nurse jadi kau akan belajar & tengok semua tu. Tapi perlu ke sampai kau upload gambar macam ni.

Yang pelik ada pulak yang backing.. tapi masalahnya lecturer kau bagi markah kat korang berdasarkan jumlah LIKE @ Share kat FB ke sampai kena upload tunjuk kat orang dengan aksi tak berapa ada kemaluan sambil memegang kemaluan patung lelaki itu?? Perlu ke kau ambil gambar & upload kat FB untuk lulus exam? Kalau betul.. memang dahsyat la sebab markah berdasarkan jumlah LIKE & Share FB.


Cuba2 la buat sempadan sikit kat FB tu. Dan cuba2 la ada rasa malu sebagai seorang manusia lebih2 lagi korang tu perempuan. Mak bapak angpa tengok pun tutup mata dek non Ooi.. tolong malu dengan perangai anak2 depa.

Cheq pun termalu jugak bila tengok tapi harus la berucap sepatah dua kata sebagai teguran & peringatan untuk orang lain & juga diri sendiri.

Moral of the story.. kadang2 kita je rasa benda tu kelakar tapi ramai orang rasa benda tu sangat mengaibkan & memalukan. Jadi jangan memalukan diri sendiri dengan buat kelakar yang tak kelakar macam ni.


0 Komentar untuk "SEMPOI GADIS PELATIH JURURAWAT SANGGUP SELFIE DENGAN ANU LELAKI TU (3 GAMBAR )"