GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

ALAMAK !!! ADA MAYAT TERJUMPA DI TANGKI SIMPANAN AIR DI BLOK PERUMAHAN HINGGA AIR PAIP JADI MAKIN BUSUKKK ... bila ia matiii ???


KUALA LUMPUR – Mayat seorang lelaki ditemui dalam keadaan terapung di dalam tangki simpanan air di salah sebuah blok perumahan Bukit Damansara pada Selesa lalu.

Mayat lelaki itu ditemui oleh pekerja penyelenggara kondominium berkenaan pada jam 9.25 malam setelah mereka menerima aduan dari penghuni berkenaan bau busuk air  yang keluar dari paip rumah.

Penghuni yang terlibat, Abbas, 23, terkejut apabila air rumahnya mengeluarkan bau busuk seakan-akan bau air limbah semenjak Ahad lalu.

Menurutnya, bau dan rasa air itu agak meloyakan. Namun dia dan rakan serumahnya beranggapan paip rumah mereka berkarat.

“Sudah lima hari kami minum dan mandi dengan air tersebut. Hanya kelmarin (Rabu) kami tahu bau pelik dan busuk itu akibat ada mayat dalam tangki berkenaan selepas mendapat notis gangguan air.

“Saya difahamkan pihak pengurusan telah membersihkan tangki itu,” kata pelajar Universiti Help itu ketika ditemui Kosmo! di sini semalam.

Difahamkan, blok yang terbabit dihuni hampir 1,000 penghuni


SUMBER

Artikel menarik:

HANGAT @ GILERRR !!! NILAH CARA2 REMAJA VIETNAM BERPROJEK CARA EXTREM SEMASA MEMANDU MOTOSIKAL ( 5 GAMBAR )  

AMBOI @ HANGAT !!! GADIS CELEBRITI NI AMAT SUKA KONGSI GAMBAR PUNGGUNG SENDIRI ...... siapa dia ??? ( 6 GAMBAR )


HANGAT !!! CARA2 UNTUK HENTI KETAGIHAN MELANCAP YANG ANDA WAJIB TAUUU !!! 
0 Komentar untuk "ALAMAK !!! ADA MAYAT TERJUMPA DI TANGKI SIMPANAN AIR DI BLOK PERUMAHAN HINGGA AIR PAIP JADI MAKIN BUSUKKK ... bila ia matiii ???"