GEGARRR, GEMPAKKK DAN SEMPOIII

BERITA PALING GEGARRR DI DUNIA !!!

HANGAT !!! TAMAN YANG BERTEMA LUC@H DENGAN PENUH PATUNG BOGEL DIBINA ( 12 GAMBAR )



Selalunya kalau sebut taman tema ni mesti korang bayangkan keseronokan. Contohnya macam tempat mandi manda kan, tapi lain sikit dengan taman tema fasa pertama yang dibini di Taiwan ni.

Sebuah taman tema yang berunsurkan seks yang pertama di Taiwan bakal dibuka untuk kunjungan umum. Taman tema yang dibina dengan keluasan 37 batu sepanjang pantai itu bertujuan sebagai satu pusat pelancongan.

Uihh.. Pelik-pelik kan dorang ni buat taman tema. Kalau kat Malaysia ada taman tema Hello Kitty dengan Angry Bird jaa. Taman tema yang berunsurkan kartun.. Kalau kat sana siap buat taman tema berunsurkan lucah lagi.

Berani betul kan.. Tak ada orang bantah ka? Haaa.. Sebenarnya ada juga yang tak berapa suka dengan terbinanya taman tema yang akan digelar Romantic Boulevard ni.

Ianya akan menampilkan pintu gerbang berbentuk hati, gereja kaca dan taman ular yang dipenuhi dengan patung erotik. Dorang buat macam ni sebab nak bagi pelancong jatuh hati kat negara dorang.

Ini antara gambar projek pembinaan tersebut.
Kalau negara kita buat macam ni… Haishhh kiamat jawab dia. Negara dorang tak apa la bukan islam ramai tapi itu pun bukan semua penduduk dorang yang suka.

Romantic Boulevard masih lagi dalam fasa pembinaan, dorang juga merancang untuk membina kawasan untuk pasangan kekasih merakam protret perkahwinan mereka disitu.

Mesti romantik kan.. Tapi tak sesuai lah bagi negara majoriti penduduk islam macam kita ni. Terpesong nun jauh disana


0 Komentar untuk "HANGAT !!! TAMAN YANG BERTEMA LUC@H DENGAN PENUH PATUNG BOGEL DIBINA ( 12 GAMBAR )"